Vše o nákupu

Doprava a platba

ZÁSADY DOPRAVY

Golf Club Brno s.r.o. je zavázán k dokonalosti a maximální spokojenosti svých zákazníků.

Golf Club Brno s.r.o. s hrdostí nabízí přepravní služby. Ujišťujeme vás, že děláme vše, co je v našich silách, abychom vaši objednávku doručili co nejdříve. Prosím, vezměte v úvahu svátky, které mohou ovlivnit dobu doručení.

  1. DORUČENÍ

    Zboží zasíláme do 1 pracovního dne, pokud je zboží označeno skladem u vybrané varianty produktu. V případě bezhotovostní úhrady zboží, expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.

    Obecné ustanovení doručování:

    Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 14 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

    Objednávky nejsou odesílány ani doručovány o víkendech nebo svátcích. Pokud zaznamenáme vysoký objem objednávek, může dojít k drobnému zpoždění zásilek. Prosím, počítejte s dodatečnými dny pro doručení.
    Pokud dojde k významnému zpoždění vaší zásilky, budeme vás kontaktovat e-mailem.

  2. NEPŘESNÁ ADRESA

    Je odpovědností zákazníka zajistit, že zadaná adresa doručení je správná.


    Děláme vše pro urychlení zpracování a odeslání objednávky, proto je zde pouze krátký časový rámec pro opravu chybné adresy.


    Pokud si myslíte, že jste zadali nesprávnou adresu, kontaktujte nás okamžitě.

  3. NEDORUČITELNÉ OBJEDNÁVKY

    Objednávky, které se nám vrátí jako nedoručitelné kvůli nesprávným údajům, podléhají poplatku za opětovné naskladnění, který stanovíme.

  4. ZTRACENÉ/ODCIZENÉ ZÁSILKY

    Golf Club Brno s.r.o. nenese odpovědnost za ztracené nebo odcizené zásilky. Pokud informace o sledování uvádí, že vaše zásilka byla doručena na vaši adresu, ale vy jste ji neobdrželi, nahlaste to místním úřadům.

  5. ŽÁDOST O VRÁCENÍ

    Golf Club Brno s.r.o. umožňuje vrácení zboží do 14 dnů. Mějte prosím na paměti, že vrácené zboží musí být nepoužité a náklady na vracení zboží hradí kupující.

  6. POSTUP PŘI NEDOSTUPNÉM ZBOŽÍ

    V případě, že je zboží nedostupné, můžete se o jeho dostupnosti informovat prostřednictvím e-mailu na adrese info@golfclubbrno.cz 
  7. DOVOZNÍ CLA A DANĚ

    Při spolupráci s Golf Club Brno s.r.o. platí následující možnosti ohledně daní a dovozních poplatků: zákazník musí poplatky uhradit při příjezdu do cílové země.

  8. PŘIJETÍ PODMÍNEK

    Přístupem na naše stránky a zadáním objednávky jste dobrovolně přijali podmínky těchto Zásadách dopravy.

  9. KONTAKTNÍ INFORMACE

    Pokud máte jakékoli dotazy nebo připomínky, kontaktujte nás na:
    E-mail: info@golfclubbrno.cz

 

Obchodní podmínky

1. Kontaktní údaje prodávajícího

Název: www.allforgolf.cz

  • Provozovatel: Golf club Brno s.r.o.
  • Sídlo: Přívrat 1963/30, Brno 616 00
  • IČO: 28381521 DIČ:CZ28381521
  • zapsána v obchodním rejstříku C 59563, vedená u Krajského soudu v Brně

2. Informace

  • Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby (omylem nastavená prodejní cena apod.). Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
  • Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny na stránkách e-shopu.
  • Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
  • Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
  • Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
  • Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží, pokud není uvedeno jinak v popisu zboží. Odchylka ve vzoru nebo odstínu barvy není vadou zboží, ani předmětem reklamace. Vyhrazujeme si právo na změnu obrázku z důvodu chybně dodaných údajů od výrobce.
  • Vyhrazujeme si právo odstoupit od kupní smlouvy z důvodu chybně (omylem) nastavené prodejní ceny. Uzavření kupní smlouvy považujeme u objednávky fyzicky zkontrolované na naší straně (vytvoření faktury nebo fyzického přijetí objednaného zboží zákazníkovi).
  • Odesláním objednávky do našeho systému souhlasíte se zařazením do databáze emailových letáků. Tyto letáky posíláme přibližně 2x za měsíc tak, aby zákazníka upozornily na speciální akce a nezahltily emailovou schránku. Z této databáze se vždy můžete odhlásit kliknutím v letáku nebo nám napište žádost na email shop@allforgolf.cz a my Vám zasílání emailových letáků zrušíme.

3. Doručování zboží

  • Zboží zasíláme do 1 pracovního dne, pokud je zboží označeno skladem u vybrané varianty produktu. V případě bezhotovostní úhrady zboží, expedujeme zásilku po připsání částky na náš bankovní účet.

Obecné ustanovení doručování:

  • Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 14 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
  • Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem. Registrovaní uživatelé mají přístup ke všem dokladům online po přihlášení do zákaznické sekce.
  • Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
  • Cena a způsob doručení jsou uvedeny u jednotlivých položek.
  • Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží (která byla kupujícímu sdělena emailem), nabídne mu telefonicky slevu z kupní ceny. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy, vrácení zboží

  • Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  • Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před odesláním zboží. Informujte nás prosím před odesláním zásilky, aby nevznikala zbytečná škoda na přepravních nákladech. Prodávající může požadovat náhradu nákladů zásilky, kterou kupující nepřevzal.
  • Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14-ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
  • Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
  • Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.

Částečné odstoupení od kupní smlouvy (vrácení části objednávky):

  • Při objednávce, kde byla doprava zdarma: Pokud je hodnota ponechaného zboží nižší než stanovený limit pro dopravu zdarma v době objednání, bude od hodnoty vráceného zboží odečtena poměrná částka poštovného (poměr počtu kusů ponechaného / počtu kusů vráceného zboží) dle typu zvoleného dopravce a formy platby.
  • Další informace: Pokud po odečtení vráceného zboží nesplňuje hodnota ponechaného zboží limit pro při objednávce uplatněnou objemovou nebo věrnostní slevu, nebo jiný slevový či dárkový kupón, bude hodnota této slevy odečtena od vrácené částky.

Formulář pro vrácení zboží nakoupené na e-shopu zde.

5. Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

  • Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
  • Pokud nastane situace, kdy kupující obdrží jiné zboží, než bylo uvedeno v objednávce (nechtěná záměna při expedici, je povinen kontaktovat prodejce. Nezasílejte jej ihned zpět. Toto zboží si u Vás na naše náklady vyzvedneme a vyměníme za správné.
  • U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží ve 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou) dle pořadí:

  • bezplatné odstranění vady opravou
  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
  • přiměřenou slevu z kupní ceny
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
  • Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
  • U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
  • Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

6. Reklamace

Kompletní reklamační řád

  • Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady.
  • Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
  • Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  • Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
  • Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  • Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
  • Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
  • Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

7. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

  • Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
  • Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  • Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.
  • Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.
  • Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.
  • Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

8. Ochrana osobních údajů

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.

9. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.

Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

1. Správce osobních údajů:

  • Název: Golf Club Brno s.r.o.
  • IČ: 28381521
  • Sídlo: Přívrat 1963/30, Žabovřesky, 616 00 Brno

2. Kontaktní údaje:

  • Adresa: Přívrat 1963/30, Žabovřesky, 616 00 Brno
  • E-mail: info@golfclubbrno.cz
  • Telefon: +420 608 755 679

II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

1. Zdroje osobních údajů:

  • Údaje poskytnuté přímo Vámi při objednávce nebo registraci.
  • Údaje získané během plnění smlouvy.

2. Kategorie osobních údajů:

  • Identifikační údaje: jméno, příjmení, titul.
  • Kontaktní údaje: adresa, e-mail, telefonní číslo.
  • Platební údaje: bankovní spojení, informace o platbách.
  • Údaje o objednávkách: zakoupené služby či zboží, historie objednávek.

III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

1. Zákonné důvody zpracování:

  • Plnění smlouvy: zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy mezi Vámi a správcem (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR).
  • Oprávněný zájem správce: zejména pro účely přímého marketingu (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
  • Souhlas: pro účely zasílání obchodních sdělení a newsletterů v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby (čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR).

2. Účely zpracování:

  • Plnění smlouvy: vyřízení Vaší objednávky, doručení zboží či poskytnutí služby.
  • Komunikace: informování o stavu objednávky, změnách podmínek apod.
  • Marketing: zasílání obchodních sdělení a nabídek, pokud jste k tomu udělili souhlas.

IV. Doba uchovávání údajů

1. Doba uchování:

  • Pro účely plnění smlouvy: po dobu trvání smluvního vztahu a následně po dobu 10 let od jeho ukončení, v souladu s právními předpisy o archivaci a účetnictví.
  • Pro účely marketingu: do odvolání souhlasu, nejdéle však po dobu 3 let od jeho udělení.

2. Po uplynutí doby uchování:

  • Osobní údaje budou bezpečně vymazány nebo anonymizovány.

V. Příjemci osobních údajů

1. Kategorie příjemců:

  • Externí dodavatelé: subjekty podílející se na dodání zboží/služeb (např. přepravní společnosti).
  • Poskytovatelé IT služeb: společnosti zajišťující provoz e-shopu a technickou podporu.
  • Marketingové agentury: subjekty zajišťující marketingové služby na základě smlouvy.

2. Předávání do třetích zemí:

  • Osobní údaje nejsou předávány do zemí mimo EU nebo mezinárodním organizacím.

VI. Vaše práva

1. Práva subjektu údajů:

  • Právo na přístup: máte právo získat potvrzení, zda jsou Vaše osobní údaje zpracovávány, a pokud ano, získat k nim přístup.
  • Právo na opravu: máte právo na opravu nepřesných či neúplných osobních údajů.
  • Právo na výmaz: máte právo požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny, nebo pokud odvoláte souhlas.
  • Právo na omezení zpracování: máte právo požadovat omezení zpracování v určitých případech.
  • Právo na přenositelnost: máte právo získat osobní údaje, které se Vás týkají, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu.
  • Právo vznést námitku: máte právo kdykoli vznést námitku proti zpracování osobních údajů z důvodu oprávněného zájmu správce.
  • Právo odvolat souhlas: pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu, máte právo jej kdykoli odvolat.

 VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

1. Technická a organizační opatření:

  • Správce přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů s ohledem na povahu, rozsah, kontext a účely zpracování, jakož i na rizika pro práva a svobody fyzických osob.

2. Technická opatření:

  • Zabezpečení datových úložišť pomocí šifrování, firewallů a antivirové ochrany.
  • Pravidelné aktualizace softwaru a systémů.
  • Zajištění fyzické bezpečnosti prostor, kde jsou data uložena.

3. Organizační opatření:

  • Omezení přístupu k osobním údajům pouze na oprávněné osoby.
  • Školení zaměstnanců v oblasti ochrany osobních údajů.
  • Pravidelné kontroly a audity postupů zpracování osobních údajů.

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Seznámení s podmínkami:

  • Odesláním objednávky prostřednictvím internetového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s těmito zásadami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

2. Souhlas s podmínkami:

  • Zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s těmito zásadami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

3. Změny zásad ochrany osobních údajů:

  • Správce je oprávněn tyto zásady kdykoli upravit.
  • Novou verzi zásad zveřejní na svých internetových stránkách a informuje Vás prostřednictvím e-mailové adresy, kterou jste poskytl/a.

Tato verze zásad ochrany osobních údajů je platná a účinná od 2.1.2025.

Tabulka velikostí

 ProQuip Oblečení

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.